وداع با ماه مبارک رمضان در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر محفل انس با قرآن کریم و مراسم وداع با ماه میهمانی خدا با حضور امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش، مسئولین و کارکنان ستاد آجا در مسجد امام خمینی (ره) این ستاد برگزار شد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی ستادارتش، در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان ممتاز آجا آقایان عبداللهی و مرادپور آغاز شد، مداح اهل بیت عصمت و طهارت آقای جمشیدی دعای وداع با ماه رمضان را قرائت کرد

درادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید علی فقیه رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به تبیین فضیلت ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: کسانی که ارزش و شأن ماه رمضان را درک نموده اند با روزه داری روح خود را صیقل داده و به خداوند سبحان نزدیکتر می شوند. زیرا ارزش ماه مبارک رمضان به نزول قرآن کریم و ارزش انسانها به میزان بهره برداری از قرآن است.

حجت الاسلام فقیه با بیان اینکه خداوند به روزه داران بهشتی را وعده نمودند که در آن آرامش و امنیت کامل می باشد، افزود: خداوند روزه داران را از فعل حرام دور، به رحمت خود نزدیک، دشواری های هنگام مرگ را برای او آسان، خطاهای او را عفو نموده و مایه امنیت او از گرسنگی و تشنگی قیامت می شود.

وی همچنین محافل قرآنی و دعای مومنین را پشتوانه نیروهای مسلح و تیم هسته ای کشور خواند و گفت: امروز جهان بشریت تمامی حق و حقوق ما را به رسمیت شناخته و در برابر اجماع جهانی که بر ضد کشورمان بسیج شده بودند در مذاکرات به پیروزی رسیدیم.

  گفتنی است در پایان این مراسم معنوی  تعدادی از اساتید قرآنی ستاد آجا با اهداسی لوح تقدیر و هدیه تجلیل شدند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا